مجله مد و زیبایی بنفش بیوتی

هر آنچه در مورد مد و زیبایی نیاز دارید اینجا هست

مجله مد و زیبایی بنفش بیوتی

هر آنچه در مورد مد و زیبایی نیاز دارید اینجا هست

۱۰
ارديبهشت ۰۱

کانسیلر:

کانسیلر یکی از اقلام آرایشی است که به منظور پوشاندن عیوب پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله در انواع و رنگ مختلف یافت می‌شود که هر فردی می‌تواند برحسب نیاز خود و متناسب با رنگ پوست از انواع کانسیلر‌ها استفاده کند.

انتخاب رنگ کانسیلر:

کانسیلر را می توان در رنگ های مختلف یافت؛ از این رو باید قبل از خرید نخست رنگ پوست خود را مشخص کنید. همچنین، باید مشخص کنید از کانسیلر برای چه کاری می خواهید استفاده کنید؟ آیا می خواهید آکنه های خود را بپوشانید؟ یا قصد برطرف کردن سیاهی دور چشم تان را دارید؟ همان طور که می دانید، کانسیلر علاوه بر رنگ های پوست، دارای رنگ های مختلف سبز، نارنجی، بنفش و ... نیز می باشد که هر یک جهت رفع مشکل خاصی طراحی و به کار برده می شوند.

 

کانسیلر سبز:

رنگ سبز در چرخه رنگ مقابل رنگ قرمز قرار می‌گیرد پس بهترین رنگ برای پوشاندن لکه‌ها، زخم، جای زخم و جوش‌های قرمز روی پوست می باشد . به نظر می‌رسد کانسیلر رنگ سبز برای افرادی که به آکنه روزاسه یا آکنه دوران بزرگسالی دچارند یا آن‌هایی که به صورت مادرزادی لکه قرمز یا ماه‌ گرفتگی روی پوستشان دارند و برای آرایش همیشه به خاطر این لکه و جوش‌های قرمز مشکل دارند بهترین انتخاب است و مشکلشان را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.

 

کانسیلر نارنجی:

کانسیلر نارنجی برای خانم هایی که پوست سبزه یا گندمی دارند مناسب است زیرا این نوع کانسیلر میتواند انواع لکه های تیره و روشن را از روی پوست آن ها محو کند. خانم هایی که پوست سفیدی دارند نباید از کانسیلر نارنجی استفاده کنند زیرا پوست شان متمایل به رنگ نارنجی میشود و کاملا غیر طبیعی.

 

کانسیلر بنفش:

کانسیلر بنفش برای خانم هایی که پوست صورت شان زرد و رنگ پریده است مناسب است زیرا کانسیلر بنفش زردی و بی روح بودن پوست را از بین میبرد همچنین جای جوش را محو میکند.

روش استفاده:قسمت هایی از صورت که به زردی میزند و جای جوش باقی مانده است مثلا پیشانی یا دو طرف صورت باید کانسیلر بنفش بزنید و از روی آن کرم پودر بزنید.

 

کانسیلر زرد:

این رنگ کانسیلر برای سیاهی و کبودی زیر چشم کاربرد دارد همچنین میتوانید از آن به عنوان پرایمر سایه چشم هم استفاده کنید.

روش استفاده:مقداری از کانسیلر زرد رنگ را به شکل مثلثی زیر چشم ها بزنید و با اسفنج آن را ترکیب کنید، مقدار بسیار کمی از آن را پشت چشم ها بزنید تا رنگ اطراف چشم کاملا یکدست و طبیعی شود.

 

کانسیلر صورتی:

کانسیلر صورتی پوست صورت را شاداب نشان میدهد و خستگی را پنهان میکند، رنگی طبیعی صورتی برای خانم هایی که پوست سفید دارند مناسب است.

روش استفاده:زیر چشم ها، پیشانی و چانه را کانسیلر صورتی بزنید و با پد آن را محو کنید، سپس پودر تثبیت کننده بزنید تا آرایش تان ساعت های طولانی ثابت بماند.

 

کانسیلر سفید:

انتخاب رنگ سفید کانسیلر مناسب برای هایلایت قسمت مشخصی از صورت است. مثلاً خانم‌هایی که استخوان‌ زیر چشم آن‌ها بیش از حد برآمده است، با این کانسیلرها می‌توانند این برآمدگی را بپوشانند.

انتخاب نوع کانسیلر:

تصمیم بگیرید که قصد استفاده از چه نوع کانسیلری را دارید؟ کانسیلرها را می توان در انواع مختلف مداد، کرمی، پودری و ... یافت. انواع مختلف کانسیلر، نوع متفاوتی از پوشش را ارائه می دهند و برخی حتی ممکن است برای نوع خاصی از پوست گزینه بهتری باشند.اگر منافذ پوستی بزرگ دارید ، توصیه می کنیم از کانسیلر کرمی استفاده نکنید. چرا که احتمال دارد این منافذ را بزرگ تر نشان دهد.

 

برای برطرف کردن آکنه ها می توانید از کانسیلر مدادی استفاده کنید. چرا که باعث می شود راحت تر آکنه را بپوشانید . کانسیلر کرمی برای پوشاندن جوش ها و آکنه ها بهتر عمل می کند. چرا که پوشانندگی ضخیمی داشته و قدرت پنهان کردن بالایی دارد.

استفاده از کانسیلر برای دور چشم:

کانسیلر را با براش مخصوص و تمیز یا نوک انگشت سبابه، به دور پلک بمالید . نحوه صحیح زدن کانسیلر به این صورت است که یک مثلث وارونه زیر پلک بکشید. سپس آن را به کمک یک بیوتی بلندر، فیکس کنید.هرگز کانسیلر را در اطراف چشم خود مالش ندهید.

زیرا پوست پلک بسیار نازک می باشد و زود آسیب می بیند و ممکن است چین و چروک ایجاد شود.اگر دارای تو رفتگی پلک هستید، کانسیلر را روی قسمت داخلی بینی خود نیز بکشید.کانسیلر را تا مرز پلک ادامه دهید و هرگز آن را نصفه و نیمه رها نکنید.

 

قرار دادن کانسیلر روی آکنه و لکه:

جوشها یکی از سخت ترین عیوب برای پنهان کردن در صورت می باشند . که قبل از هر چیز پیشنهاد میشود ابتدا از درمان های طبیعی برای کوچک کردن و منقبض کردن جوش استفاده کرد که از آن جمله می توان به روغن درخت چای و یا سرکه سیب بر روی محل مورد نظر استفاده کرد که می تواند به سرعت جوش را کوچک و منقبض کند.اگر روش های طبیعی درمانی ذکر شده در دسترس شما نبودند محصولات دارای سالیسیلیک اسید نیز می توانند کمک خوبی برای شما باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۰
بنفش بیوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی